Najczęściej zadawane pytania

Płatności

Łukasz Mazur MAZU Krzesła biurowe
Michałowice 1B
55-095 Mirków
Bank: 05 1090 2529 0000 0001 5910 4253
Tytuł: Zamówienie “nr zamówienia z maila”

Skontaktuj się z nami na sklep@mazu.pl lub wyślij przelew standardowy na poniższe dane:

Łukasz Mazur MAZU Krzesła biurowe
Michałowice 1B
55-095 Mirków
Bank: 05 1090 2529 0000 0001 5910 4253
Tytuł: Zamówienie: “nr zamówienia z maila”

Tak! Realizujemy zamówienia w oparciu o proformę. W podsumowaniu zamówienia wybierz “Proforma – przedpłata 100%” i dokończ składanie zamówienia.

Faktura proforma przyjdzie do Ciebie w ciągu kilku godzin od złożenia zamówienia.

TAK – realizujemy zamówienia z odroczonymi płatnościami dla jednostek budżetowych.
1. Dodaj do koszyka wybrane produkty
2. W podsumowaniu zamówienia zaznacz “Chcę otrzymać fakturę” i uzupełnij dane NABYWCY
3. Zaznacz “Wysłać na inny adres?” i wpisz dane ODBIORCY
4. Jako płatność wybierz “przelew bankowy”
5. W uwagach do zamówienia wpisz “ODROCZONA 14”

Tak, przeprocesuj zamówienie w standardowy sposób i dopisz w uwagach informację o chęci wliczenia wysyłki.

W oparciu o tą informację, skorygujemy ręcznie ceny w systemie, a zmiany będą widoczne w linku, potwierdzającym zamówienie.

Produkty i zamówienia

Prawie każdy produkt posiada możliwość konfiguracji, stąd rozbieżność cen. Jeśli chcesz się dowiedzieć ile będzie kosztował wybrany wariant, musisz wybrać interesujący Cię kolor, kolor stelaża itd. a cena wybranego modelu pojawi się obok przycisku ” dodaj do koszyka”

Tak, potrzebujesz specjalnej tkaniny? Nie mamy w ofercie kolorów, które Cie interesują? Ramy pod stół na wymiar? A może potrzebujesz niższych krzeseł?

Daj nam znać czego potrzebujesz na sklep@mazu.pl

Tak, rabaty są przewidziane dla stałych klientów oraz dla dużych zamówień

Duże zamówienie = 100+ sztuk


Tak, jeśli chcesz kupować nasze produkty do dalszej odsprzedaży, skontaktuj się z nami mailowo. Posiadamy panel B2B, w którym oferujemy specjalne zniżki w zależności od warunków współpracy.

Wysyłka i dostawa

Wszystkie produkty staramy się wysłać maksymalnie w ciągu 1-3 dni roboczych, z wyjątkiem produktów, których produkcja wymaga więcej czasu np. krzesła Samba, Barcelona, Fix tkanina/ekoskóra oraz bardzo dużych zamówień.

Zależnie od wybranych produktów, koszt wysyłki może się znacznie różnić – dodaj do koszyka wybrane modele, a nasz system automatycznie w oparciu o reguły przeliczy koszt dostawy.

Nie, zamówienia realizujemy w oparciu o firmy kurierskie, które nie świadczą takich usług dla produktów gabarytowych, które sprzedajemy.

Stawiamy na automatyzacje procesów, dzięki czemu nasz system będzie na bieżąco wysyłał maile z informacjami dotyczącymi zmian w twoim zamówieniu.

Dodatkowo otrzymasz specjalny link, w którym będziesz miał możliwość śledzenia wszystkich potrzebnych informacji.

Tak, jednak w celu wyceny takiego transportu wymagany jest kontakt mailowy na sklep@mazu.pl

Zależy od modelu. Większość towaru wysyłamy zmontowane lub częściowo złożone, wymagające przykręcenia kilku śrub lub wbicia młotkiem.

Zwroty i reklamacje

Zrób zdjęcia uszkodzeń, a następnie skontaktuj się z nami mailowo na sklep@mazu.pl

Daj znam znać czego brakuję, a my to zweryfikujemy i doślemy brakujące części.

Skontaktuj się z nami mailowo: sklep@mazu.pl